Kerknieuws lezen Kerknieuws lezen
Het is mogelijk om online de volledige versie van Kerknieuws, dus met personalia, op een beveiligd deel van de website te lezen.

Dit deel van de website, het digitale loket, is uitsluitend toegankelijk voor leden van de Ontmoetingskerk Sleeuwijk en Woudrichem  Lees hoe u van deze mogelijkheid gebruik kunt maken.

U heeft al een account als bezoeker van het Digitale loket, maar bent nog niet ingelogd?

• Ga naar het inlogscherm van het digitale loket
  • Voer uw e-mailadres en wachtwoord in
  • Klik op de button 'Volgende'
  • In de zwarte menubalk klikt u op 'Kerknieuws'
  • Op deze pagina kunt u het Kerknieuws lezen en/of downloaden.

U heeft al een account en u bent al ingelogd?

• Ga direct naar de Kerknieuwspagina: Klik hier

U heeft nog geen account als bezoeker van het digitale loket?

• Ga naar het registratiescherm nieuwe bezoeker van het digitale loket
  • Voer uw persoonlijke gegevens in
  • Kies uw wachtwoord. Het wachtwoord moet minimaal een letter, hoofletter en cijfer bevatten.
  • Klik op de knop 'Registratie voltooien;
  • Het validatieproces start. U ontvangt een validatielink op het e-mailadres gekoppeld aan uw account.
  • Daarna kunt u inloggen en in de zwarte menubalk klikt u op 'Kerknieuws',

Van iedere kerkdienst is een webpagina aanwezig met alle informatie over de kerkdienst en de mogelijkheid om de kerkdienst live te bekijken of terug te zien. Op deze pagina staat ook de link om in te loggen op het Digitale loket.

Op de website wordt op donderdagavond het Kerknieuws voor de komende zondag gepubliceerd.